Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Η πρώτη συνέντευξη του Μιχάλη Μπουκουβάλα


Λίγες ώρες μετά το ανεπίσημο ντεμπούτο του με την φανέλα της Κέρκυρας (στο φιλικό παιχνίδι με την Ξάνθη) ο Μιχάλης Μπουκουβάλας μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα των Φαιάκων για την νέα σελίδα που άνοιξε στην καριέρα του.


Ο νεαρός αμυντικός βγάζει το... καπέλο στον Γκουστάβο. Αποθεώνει τον πολυδιάστατο «δάσκαλο» Μετίν και το κλίμα της ομάδας που τον κάνει να νιώθει σαν στο σπίτι του!
-          Μιχάλη, πώς βίωσες το ντεμπούτο σου;
«Μια χαρά. Πάντα, η πρώτη εμφάνιση είναι ιδιαίτερη στιγμή. Ο ποδοσφαιριστής ανυπομονεί να παίξει μπάλα. Ο προπονητής μου έδωσε την ευκαιρία και χαίρομαι πολύ γι’ αυτό».
-          Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις απ’ την ομάδα;
«Ολα δείχνουν εξαιρετικά. Αυτό που μου έχει κάνει τεράστια, θετική, εντύπωση, είναι το κλίμα, που συνάντησα στον ΑΟ Κέρκυρα. Πραγματικά, μια οικογένεια. Απ’ τη μικρή εμπειρία που έχω στο ποδόσφαιρο, θα το χαρακτήριζα “πρωτόγνωρο”. Δεν το χω ξανασυναντήσει...».
-          Αρα, ζήτημα προσαρμογής δεν φαίνεται να προκύπτει...
«Κάπως έτσι. Όλοι με καλοδέχτηκαν –παίκτες, προπονητές- και ήδη, θα τολμούσα να πω, νιώθω σαν στο σπίτι μου. Αλλωστε, είναι πολύ καλό το γεγονός ότι εδώ συνάντησα αρκετά παιδιά, με τα οποία έχω συνυπάρξει στο παρελθόν. Iδίως, στη Λάρισα».
-          Μαζί και ο Μετίν. Η πιο πρόσφατη μεταγραφή. Ισχύει το γεγονός ότι στην ΑΕΛ σε είχε υπό την... προστασία του;
«Η αλήθεια είναι πως μου είχε μια αδυναμία. Ήμουν ο μικρός και προσπαθούσε να με βοηθήσει. Μιλήσαμε και στο τηλέφωνο, όταν έμαθα για τη μεταγραφή και, ειλικρινά, χαίρομαι πολύ, που θα ‘μαστε μαζί. Τώρα, για τον ποδοσφαιριστή Μετίν, τα ξέρουν όλοι. Πρόκειται για παίκτη με εξαιρετική ποιότητα, ο οποίος ασφαλώς και θα βοηθήσει πολύ την ομάδα. Παίκτης, που κάνει τη διαφορά. Όχι, όμως, μόνο αγωνιστικά. Δεδομένης της τεράστιας εμπειρίας του, αλλά και τις ισχυρής προσωπικότητας, που διαθέτει, εκτιμώ ότι θα παίξει σπουδαίο ρόλο και στα αποδυτήρια».
-          Απ’ ό,τι φάνηκε στις πρώτες προπονήσεις, βρίσκεσαι σε καλή κατάσταση...
«Ναι, κι εγώ αισθάνομαι το σώμα μου αρκετά καλά. Ακολούθησα ατομικό πρόγραμμα το καλοκαίρι και νομίζω ότι “έβγαλε” αποτελέσματα. Τώρα, εάν ο προπονητής κρίνει ότι χρειάζεται να προπονηθώ σε κάποιον τομέα επιπλέον, ασφαλώς και θα το κάνω».
-          Το γεγονός ότι μπροστά σου, στο δεξιό άκρο της άμυνας, υπάρχει ένας παίκτης της αξίας του Γκουστάβο, σε αγχώνει;
«Κατ’ αρχήν, για τον Γκουστάβο δεν χρειάζεται να μιλήσω εγώ. Η αξία του είναι γνωστή. Είναι θετικό για την ομάδα να έχει στις τάξεις της παίκτες με τη δική του δυναμική. Αλλά και για μένα. Ζώντας καθημερινά, στις προπονήσεις, δίπλα σε τέτοιους ποδοσφαιριστές, δεν μπορείς παρά να μαθαίνεις, να γίνεσαι καλύτερος. Ενας υγιής ανταγωνισμός, που έχει μόνο οφέλη».
-          Πέρσι, αγωνίστηκες στη Football League, με τα Τρίκαλα. Φέτος, επιστρέφεις στα «σαλόνια». Σκαλοπάτι καριέρας, άρα, η Κέρκυρα;
«Σίγουρα. Πρόκειται για μια ανταμοιβή των κόπων και των προσπαθειών, που έκανα την περσινή σεζόν. Νομίζω ότι τα πήγα αρκετά καλά και, τούτη η μεταγραφή, αποτελεί για μένα μια δικαίωση».
-          Με την Κέρκυρα έχεις παίξει ποτέ αντίπαλος;
«Μία φορά, το 2005. Τότε αγωνιζόμουν στον Παναιτωλικό και είχαμε έρθει στο νησί για ένα φιλικό. Χάσαμε 1-0 ή 2-0, δεν θυμάμαι ακριβώς. Την Κέρκυρα έπάντως, την είχα ξαναεπισκεφθεί μικρός, στα 12, στο πλαίσιο ενός καλοκαιρινού τουρνουά. Δεν θυμάμαι πολλές εικόνες απ’ το νησί. Αλλά τώρα, θα έχω όλο τον καιρό να... αναπληρώσω».
-          Μήνυμα στον κόσμο της Κέρκυρας θα στείλεις; Ή αποφεύγεις τις υποσχέσεις;
«Το μόνο που θέλω να του πω, είναι ότι, τόσο εγώ, όσο -αν μου επιτρέπεται να μιλήσω εκ μέρους τους- και όλοι οι συμπαίκτες μου, θα δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας, ώστε, όλοι μαζί, να εκπληρώσουμε τους στόχους της ομάδας. Και, επί προσωπικού, να δικαιώσω τους ανθρώπους, που με εμπιστεύθηκαν. Από ‘κεί και πέρα, γεροί να είμαστε, υγιείς, μπόλικη δουλειά και λίγα λόγια. Είμαι, πάντως, πεπεισμένος ότι η Κέρκυρα διαθέτει μια ομάδα, που μπορεί να βγάλει εις πέρας όπως πρέπει τη χρονιά. Οι φίλαθλοι, ας αισιοδοξούν...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: